Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssa
Huomenia Talvio ja muut kohtalosisaret!Toivottavasti olosi paranee ja kipusi vähenee, kivut vaikuttavat todella masentavasti mielialaan. Kaikkien pelkojen ja surujen lisäksi kivut ja liikkumisen vaikeus muistuttavat niin konkreettisesti sairaudesta.
Minulla oli tammikuussa pahat luustokivut ja muistan, kuinka loputtoman pitkiltä päivät tuntuivat ja miten raskasta oli odotella kellon viisareiden siirtymistä siihen, kun taas sai ottaa kipulääkkeen. Olen pitänyt sairauteni ajan päiväkirjaa ja se on auttanut minua luottamaan eteenpäinmenoon. Vaikeimpien hetkien kirjoituksia on yhä vaikea lukea, mutta siitä huomaan konkreettisesti, miten huonojen aikojen jälkeen voi yhä tulla hyviä päiviä.
Ota tosiaan vastaan kaikki tuki, jota sukulaisiltasi saat. Itse olen huomannut, että vaikka on vaikea pyytää apua ja lohduttelut tuntuvat usein sääliltä tai vähättelyltä, voimme kuitenkin tarjota lähimmäisillemme mahdollisuuden hyvään mieleen ja vilpittömään auttamisen iloon antaessamme heidän tukea ja lohduttaa.
Parempia päiviä, sitkeyttä ja rohkeaa mieltä,
Santeri
- ETÄPESÄKKEETmks
- Re: ETÄPESÄKKEETtautinen
- Re: ETÄPESÄKKEETpikkumyy-41
- Re: ETÄPESÄKKEETmimi
- Re: ETÄPESÄKKEEThelmikuu
- Re: ETÄPESÄKKEEThelmikuu
- Elämää etäpesäkkeiden kanssasanteri
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssaMeriTuuli
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssahelmikuu
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssasanteri