Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ETÄPESÄKKEET
Sairastuin viime vuonna rintasyöpään ja minulle tehtiin kokorintaleikkaus 27.3. Olin tuolloin jo keväällä luustokartoituksessa eikä mitään löytynyt. "Terveen paperit" sain hoitojen (sytot ja säde) jälkeen joulukuussa. Pääsiäisenä lonkka teki tenän enkä enää pystynyt liikkumaan kuin seiniä pitkin. Sitten menin omalle lääkärille ja siitä eteenpäin röntgeniin, jossa tuli esille metastaasiepäily. Pari viikkoa siitä oli luustokartoitus ja epäily vahvistui. Ohittelin jonossa muita sädehoitoon, koska tilanteeni todettiin niin akuutiksi.Tänään olin vaihteeksi verikokeissa ja perjantaina on lääkäri, jolloin ilm. saan kuulla, millainen hoitosarja sytojen osalta minulle tulee.
Vaikka tässä yritänkin normaalioloissa heittää legendaa ja olla kuten ennen, mietin kuitenkin jo hautajaiseni valmiiksi. Sen verran pistää mielen matalaksi, kun ei pysty kävelemään ulkona kuin rollaattorilla tai kyynärsauvoilla.
Kysyisin Sinulta vielä, saitko jonkin kunnon ennusteen tilanteesi vakavuudesta? Minä en ole saanut. Ainoastaan sanottu , että asiat ovat pahemmin kuin viime vuonna.
- ETÄPESÄKKEETmks
- Re: ETÄPESÄKKEETtautinen
- Re: ETÄPESÄKKEETmks
- Re: ETÄPESÄKKEETpikkumyy-41
- Re: ETÄPESÄKKEETmimi
- Re: ETÄPESÄKKEEThelmikuu
- Re: ETÄPESÄKKEEThelmikuu
- Elämää etäpesäkkeiden kanssasanteri
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssaMeriTuuli
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssahelmikuu
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssahelmikuu
- Re: ETÄPESÄKKEETrapu50