Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ETÄPESÄKKEET
Hei rapu,Kyllä näitä kolotuksia tuntuu olevan päivittäin, ja nyt kun niihin vielä asennoituu erillaisesti kuin ennen. Mun leikkauksesta on kolme vuotta. Selkäkivuista olen kärsinyt koko ajan ja jo ennen syöpää. Aina on kuitenkin mielessä, jos kuitenkin!!!
Itse olen 2,5 vuotta syönyt tamofenia, siitä on kyllä ( ainakin minulle ) sivuvaikutuksena jalkojen särky ja kankeus. Aamuisin kun nousee ylös, jalat eivät alkuun meinaa toimia ollenkaan, oikein sattuu kun kävelee ( nilkat ja jalkapöydät). Vähän aikaa kun on kävellyt niin vetreytyy. Samoin on särkenyt jalkapohjat, puhuin näistä vertaistukiryhmässä ja samallaisia oireita oli muillakin.
Silti kannattaa puhua lääkäreille säryistään, kun eihän sitä koskaan tiedä.
Olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla samallaisia sivuvaikutuksia. Aurinkoista päivää meille kaikille, olen lähdössä Tampereelle kesäteatteriin katsomaan Piiparisen toilailuja jolta odotan tosi paljon.
- ETÄPESÄKKEETmks
- Re: ETÄPESÄKKEETtautinen
- Re: ETÄPESÄKKEETpikkumyy-41
- Re: ETÄPESÄKKEETmimi
- Re: ETÄPESÄKKEEThelmikuu
- Re: ETÄPESÄKKEEThelmikuu
- Elämää etäpesäkkeiden kanssasanteri
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssaMeriTuuli
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssahelmikuu
- Re: Elämää etäpesäkkeiden kanssahelmikuu
- Re: ETÄPESÄKKEETrapu50
- Re: ETÄPESÄKKEETlilja