Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viikko leikkauksesta

Moikka!!
Minäkin raahauduin tuolta sängynpohjalta tähän koneelle. Laitoin perheelle ruokaa ja nyt on niinkuin olisi maratoonin juossut.
Minun leikkauksesta on jo yli kuukausi(!!) ja eka taxon sain viime perjantaina. Mullahan oli myös noita dreeniongelmia eli meni tukkoon ja poistettiin pari päivää ennen sovitun viikon.
Nyt olen sitten istunut sairaalan ja terveyskeskuksen odotusaulassa eräitä tunteja.Punkteerattu on jo 11 kertaa ja nyt päätin, että sinne en mene vaikka nahka ratkeaisi. Ei punkteeraaminen satu yhtään, mutta se aika mikä siihenkin on mennyt huh huh.
Mulla ei kyllä ole ollut kipuja leikkauksen jälkeen sen enempää. Buranaa olen illalla ottanut ja nukkunutkin aika hyvin. Mutta, kun ensimmäinen valkosolupistos tuli kuvioon tiedän mitä kipu on. Eli kaikki pitkät luut ja muutkin särkivät ihan h*******ti. Mikään burana 800 ei auttanut. Seuraavana päivänä sain panacodia ja "pilvessä" alkoi helpottaa.
Nyt on jo parempi olo ja vatsakin toimii, joten eiköhän se tästä iloksi muutu:)) Toinen valkosolupistos olikin jo helpompi. Nämä 5:s ja 6:s päivä tiputuksen jälkeen ovat kyllä minulle olleet vaikeita. Mutta tähänhän on totuttava ja kaikki on vastaanotettava, kun ei kerran itse mitään voi.
Toivottavasti sinä säästyt nesteenkertymiseltä.
Jaksamista ja iloista mieltä vaan kaikille roppakaupalla.
äityliini
äityliini | 17.10.2007 klo 17:04:24