Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikko leikkauksesta
Heippa Äityliini!Mulla meni jokaisesta Taxoterestä makuaisti, kesti noin vkon verran palautua. Ekaan tiputukseen en osannut varautua millään lailla, jälkimmäisillä kerroilla imeskelin jäitä. Jäät auttoivat ettei rakkuloita tullut suuhun ja huuliin.
Mutta, jos ajattelet että se laihduttaa, voi pojat, miten se olisi ollut suotavaa, mutta päinvastoin, koko ajan piti yrittää syödä jotakin, että saisi pahan maun pois suusta, ja ainoa mikä maistui oli makea!!!. Johtuuko noista kielessä olevista makunystyröistä, jos oikein muistan, tuo makean maistava nystyrä on taaimpana, eli se säilyi! Omarit ovat aivan ihania, suklaa samoin ja kaikki makea karkki jne.
Olen punaviinin ja oluen ystävä, kumpainen erinomaisia ruokajuomia, mutta nekään eivät maistuneet miltään, joten kokeilin makeaa tähänkin eli likööriä. Sen maistoin. Se ei tosin ole hyvää ruokajuomaa, ja muutenkaan sitä ei voi nauttia runsaasti, mutta lasillisen kokeilin. Testattu on.
Minulle tiputettiin tänään eka cef. Nyt odottelen miten makuaistin tällä kertaa käy.
Vointeja kaikille
t. Peevikki
- Viikko leikkauksestatinttinen
- Re: Viikko leikkauksestaKarhutar
- Re: Viikko leikkauksestatinttinen
- Re: Viikko leikkauksestaäityliini
- Re: Viikko leikkauksestaäityliini
- Re: Viikko leikkauksestapeevikki