Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kevätmieli ja muut keväiset tytöt

Heippa kaikille!
Mulla on nyt viikko taxoteresta ja torstaina sitten väliverikoe. Nyt pikkuhiljaa olo palautuu normaaliksi tai siis niin normaaliksi kuin voi olettaa tässä tilanteessa..muisti pätkii edelleen ja olen selkeästi väsyneempi kuin mitä normaalisti, mutta se kai kuuluu asiaan. Pahoinvointia ei ollut, mutta lihas/luukipuilua muutamia päiviä ja tosi "veltto" olo.

Perjantaina kävin hakemassa peruukin, omia hiuksia pitäis kyllä pätkäistä, että se asettuu paremmin päähän. Omia hiuksia tippuu päivittäin, mutta on niitä sen verran jäljellä, että ne saa vielä ponnarille huitaistua..katotaan miten tilanne kehittyy. Peruukki on ihan ok-näköinen, mutta kyllä se silti vieraalta vielä tuntuu.

Mulla ainakin tuntuu olevan turvotusta vähän siellä täällä, sormuksista olen ajat sitten luopunut ja mä vielä ajattelin, että syöpähoitojen takia saa kiloja pois :) Jumpatakin pitäis, olen ollut laiska sen suhteen viime aikoina.

Kuulostaa tosi urhealta, jos teistä jotkut käyvät töissä hoitojen välissä, itse en pystyis siihen. Työasiat vaan stressais liikaa, nyt on helppoa keskittyä vaan tän sairauden voittamiseen ja olla perheen kanssa enemmän kuin yleensä arkihulinassa pystyy.

Me lähdetään mökille loppuviikosta, joten mullekin tulee silloin pakollinen tauko palstasta..oikein hyviä vointeja kaikille, yrittäkää nauttia kesästä ja elämän pienistä iloista :)
Milan | 2.7.2007 klo 11:58:51