Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kevätmieli ja muut keväiset tytöt

Hei kaikki siskot rakkaat.

Edellinen ja kolmannen taxoteren sain viime maanantaina. Torstai iltana kaaduin sängyn syövereihin ja siellä pysyin lauantai iltapäivään asti. Kaksi vuorokautta kärsinkin taas luusto ja lihaskivuista. Jokapaikkaan särki ja niska oli ihan kosketusarka. Tämän takia olen ollut aika hissukseen. Piristyminen tulikin sitten eilen illalla yhtä yllättäen kun väsymyskin oli iskenyt. Nyt tunnen oloni yllättävän hyväksi (jotenkin kai ylikierroksilla), niinpä meillä on täällä pakkaaminen menossa ja lähdemme mökille huomisaamuna, kun mieskin on lomalla. Ihana vaihtaa maisemaa, kun on tullut näitä kodin seiniä tuijotettua.... joten minulla on pakollinen vieroittuminen teistä, sillä meillä ei ole mökillä sähköjä nettiyhteydestä puhumattakaan. Takaisin ollaan tulossa torstaina verikokeisiin ja ensiviikolla alkaakin sitten molemmilla pojilla HesaCup fudisturnaus.

Inhottavasti syto turvottaa leikatun puolen kämmenselkää ja allit puutuu ja pistelee =\ Jumppaakin muistan kyllä tehdä, mutta en tiedä auttaako, kun sytosta johtuu. Vai oiskos sitten kuitenkin huonompi, jos en jumppaisi. Tiedä sitä... Sormuksia en pysty minäkään enää pitämään.

Taxoteret on nyt lusittu ja seuraavana onkin minulla vuorossa yrjö-CEFfiä. YÖÖÖK. Hoitaja vähän vihjaili, että jos on kärsinyt raskauspahoinvoinnista, niin sitten se CEFfikin yrjöttää. Ekaa odottaessa oksensin harva se aamu, toista odottaessa vain etovaa oloa ja kolmatta kun odotin niin maailma pyöri päässä joka aamu ja töihin lähteissä makasin eteisen lattialla takki päällä ja odotin, että seinät pysähtyisi. Joten ei hyvää ennusta mun CEFfin sietokyvylle.

Mahdollisimman aurinkoista ja mukavaa heinäkuista viikkoa teille kaikille ja superpaljon voimahalauksia. Minä yritän pitää syöpää roskiksessa, kun pääsen maisemaa vaihtamaan vähäksi aikaa.

MeriTuuli
MeriTuuli | 1.7.2007 klo 22:29:02