Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kevätmieli ja muut keväiset tytöt
Tervehdys -- tässä on mennyt muutama päivä kun en ole päässyt tähän koneelle, kun tuo olo on ollut sitten juur niin maan kamala, että oksat pois. Luin kaikki viestit viime tiistain jälkeen ja siellä matkalla tuli vastaan Kevätmielen tunnelmat. Mulla on nyt ihan sama juttu. Mua oksettaa nää hoidot niin pirusti, että ihmettelen millä ilveellä meikä repii itsensä tyksiin seuraavaa kertaa varten. Mun aiemmat sytot on kaikki menneet ok, sekä henkisesti että fyysisesti. Töissä on käyty ja mieli on hyvä. Mutta nyt viime tiistaina maailma kaatui ihan kerta kaikkiaan. Ensinnäkin ihan älytön ällötys, jota jatkui 3 vrk, ja kaikenkattava vastenmielinen olo kun vaan ajatteleekin tätä tautia, sairaalaa, neuloja, hoitoja tai mitä tahansa. Mä vaan makaisin ja söisin, jos sais valita.Olo on nyt lauantaina parempi; kävin torilla ja siivottiinkin vähän. Nyt ajattelin mennä saunaan ja uimaan. Jospa huomenna olis hyvä keli ja pääsis moottoripyöräilemään...
Kaikki viikolla kerrotut tarinat etäpesäkkeistä ja leviämisistä ja uusimisista saavat myös ihan pään pyörälle. Pitää vaan jaksaa uskoa, että tää ikävä tipparumba hoitaa mut parhaalla mahdollisella tavalla ja elämää on pitkästi edessä.
Kerroin muuten joskus viime viikolla kaipuustani tt-kuviin. Lääkäri kirjoittaa mulle lähetteen ja yksityisesti saa mennä. Mutta mun koordinaateilla sairaanhoitopiiri ei tässä vaiheessa kustanna. Maanantaina on jo taas varmasti parempi ja menen takaisin töihin. Tälle viikolle piti ottaakin 3 päivää saikkua. Kyllä tää taas tästä. sainpahan puretuksi taakkani tänne palstalle.
Haleja kaikille, voimaa ja aurinkoa -varovasti.
t. tella
- kevätmieli ja muut keväiset tytöttella
- Re: kevätmieli ja muut keväiset tytötkevätmieli