Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

5 vuoden Tamofenin jälkeen vielä Femaria - onko muita?

Hei kaikki siskot!

Minulla on 5-vuotiskontrolli parin viikon päästä, eli Tamofen loppuu pikapuoliin, elokuuhun asti ilmeisesti vielä sitä syön.
Edelleen kärsin varsinkin kovasta hikoilusta, onneksi en öisin. Mutta töissä saa kuivata naamaansa ja tuulettaa ahkerasti, vaikka työhuoneen patterit on suljettu. Ilmeisesti työstä johtuva stressi vaikuttaa ainakin minulla tuohon hikoiluun, koska ollessani sairaslomalla pari kuukautta, en juurikaan saanut hikipuuskia. Mutta heti kun palasin töihin ja aloin tekemään niitä sairaslomani aikana kasaantuneita töitä, hikoilu alkoi ja pahana. Olen myös lihonut tai turvonnut, ja tunnen itseni hirviöksi. Kamala väsymyskin vaivaa koko ajan, vaikka saan hyvin nukuttua. Siksikin odotin kovasti, että saan lopettaa Tamofenin. Mutta kuinka ollakaan - olikohan 3-vuotiskontrollin tuloksista kertoessaan puhelimessa lääkäri kertoi myös, että joudun jatkamaan vielä Femarilla ties kuinka kauan...=(

Olen kyllä harkinnut vakavasti, etten jatkaisi Femarilla. Haluaisin päästä ns.normaaliin olotilaan pikku hiljaa.
Onneksi sain ajan naislääkärille, viimeksi oli miespuolinen dosentti, joka tuntui kauhistuvan juttujani. Pitäisi olla tyytyväinen, että syöpä on hoidettu, mutta jos elämänlaatu on surkea...ei voi olla onnellinen.

Onko jollekulla muulla vastaava lääkitys, ja millaisia kokemuksia Femarista verrattuna Tamofeniin?

-kukkamaaria
kukkamaaria | 8.2.2009 klo 19:32:38