Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olin Loop-hoidossa 28.2.
Hei!Se on ymmärrettävää, että mielesi myllertää ja on täynnä kysymyksiä. Pistä paperille kaikki mitä haluat kysyä 28.3. ettet unohda. Itsellä on kokemusta, että lyhyen puhelun aikana kun lääkärit ovat kiireisiä, niin jotain tärkeää unohtuu.
Itse olen käynyt saman läpi n. 10 v sitten, kun odotin toista lastani. Olin aivan paniikissa, kun luulin, että minulla on syöpä ja menetän lapseni jne... Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin vahva muutosalue tarkoittaa sitä, että mikäli sitä ei ajoissa havaita ja hoideta, niin se saattaa myöhemmin ehkä kehittyä syöväksi. On hyvä, että olet saanut hoidon ja toivut siitä pikkuhiljaa. Ise kävin aluksi 1/2 vuosittain kontrollissa samassa paikassa missä hoidettiin ja myöhemmin vuosittain omalla gynellä. Papa-koe on erittäin tärkeä ottaa säännöllisesti, koska siinä havaitaan jo pienet muutokset ajoissa.
Kauniita kevätpäiviä
t. Heisku
- Re: Olin Loop-hoidossa 28.2.Heisku