Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olin Loop-hoidossa 28.2.
Mulle tehtiin Loop-hoito vuonna 1995, sen koommin ei asiasta ole kuulunut, gynellä käyn vuosittain ja papa tehdään joka kerta, samoin ultrataan.Luulen etten tuolloin itsekään ihan tajunnut mistä siinä oli kyse. Olin keskellä hankalaa ihmissuhdetta (jolta olin myös saanut papillooma-viruksen, joka esiasteen aiheutti) ja siinä oli riittävästi miettimistä.
Luulen ettei onnistuneesti hoidetusta esiasteesta kannata kauheasti pillastua, mutta kontrolleista kannattaa pitää huoli. Esiaste on esiaste ja jos se saadaan pois, siitä tuskin tämän jälkeen kuuluu mitään. Itse olen tuon jälkeen ollut aika tarkka ihan vakituisessakin parisuhteessa siitä, että jos on pienintäkään epäilystä kaverin uskollisuudesta, niin turvallisuudesta huolehditaan. En tiedä mistä kaikista muista syistä kohdunkaulaan tulee esiasteita, mutta ainakin minun tapauksessa papillooman alkuperä selvisi aika nopeasti; siellähän se kotisohvalla istui ihan muina miehinä. Mutta ei istunut kauaa...
Chiara
- Re: Olin Loop-hoidossa 28.2.Chiara