Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohtusyöpä
Tervehdys!Minut leikattiin tammikuun 24 pvä, muistaakseni ja tiedon syövästä sain viikko ennen joulua. Minut leikkaava lääkäri olisi leikannut jo aikaisemmin mutta hän oli lähdössä ilmeisesti johonkin koulutukseen ja siksi leikkausta jouduttiin siirtämään. Tämä leikkaava lääkäri ei halunnut antaa minua muiden "käsiin", vaan halusi leikata ja hoitaa minut itse. Hänen luonaan käyn nytkin näissä kontrolleissa. Hän on todella ottanut minut "siipiensä" suojaan, koska tämä minun sairastumiseni oli sikäli turha, kun hyppäsin jatkuvasti saman lääkärin luona, samoista vaivoista kolme vuotta, lähes kuukausittain ja mitään tutkimuksia ei tehty. Sitten kun syöpäni paljastui, niin hän siirsi minut tälle nykyiselle lääkärille, joka minua nyt hoitaa.
Olihan se toipuminen vähän hidasta, kun hb laski alle sadan mutta kyllä sitä jo lenkillä käytiin noin kolmen viikon jälkeen leikkauksesta. Sairauslomalla olin koko hoitojen ajan ja vielä puoli vuotta sen jälkeen mutta lähinnä henkisistä syistä, kun en millään hyväksynyt kyseistä tilannetta.
Ulkoisen sädetyksen vuoksi, jota annetaan lantionalueelle, jouduin mennä seksikauppaan ostamaan tekopenis, liukastetta ja niiden kanssa "leikkiä" ettei emäntin kuivu ja kuroudu umpeen.
Kun sitä joutui myös luopumaan munasarjoista, niin koin sen todella, että minun naiseuteni meni saman tien, vaikka eihän siinä kuitenkaan niin käynyt...
Joten jos lääkärisi ei muista kertoa, että sairaalassa on seksiterapeutti, jonka luona kannattaa todella käydä, niin muista kysyä.
Minulle oli todella iso apu hänen luona käynneistä ja ohjeista, vaikka en sitä ensin tahtonut hyväksyä. Naiseuteni olen myös saanut pikkuhiljaa takaisin ja limakalvot ovat hyvässä kunnossa.
En tiedä muistinko vastata kaikkin kysymyksiin, mtta kysyle vaan lisää, niin minä yritän vastailla jos suinkin minusta on apua.
Usko, että elämä jatkuu ja kaikki menee hyvin. Haleja!!
- Kohtusyöpäaurinko1
- Re: Kohtusyöpäellinoora
- Re: Kohtusyöpäelämä opettaa
- Re: Kohtusyöpäaurinko1
- Re: Kohtusyöpäsyöppis
- Re: Kohtusyöpäsyöppis
- Re: Kohtusyöpäelämä opettaa