Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohtusyöpä

Hei!
Minun sairastamisestani on jo niin kauan, että paljon asioita varmaan tehdään nykyään erilailla kuin silloin.
Minulla tuli leikkauksen yhteydessä kaikkia mahdollisia ongelmia, ja olin peräti 2 viikkoa sairaalassa, mutta kyllä sieltä ymmärtääkseni viikossa pitäisi hyvin selvitä. Varmaan joku lähiaikoina sairastanut voisi vastailla, jos huomaa viestisi.
Yllättävän nopeasti leikkauksesta kuitenkin toipuu, kun on perusterve muuten, niinkuin minäkin silloin olin. Sisäinen sädehoito on vähän ikävä, mutta ei kestä kauaa, joten kyllä sen kestää, ja ulkoinen sädehoito ei tunnu yhtään. Se voi kyllä aiheuttaa ripulia ja limakalvojen ärtymistä. Nykyään monet saavat myös sytostaattihoitoja, joita minun sairastaessani ei vielä käytetty näissä taudeissa lainkaan, ja silti paranin! Minulla syöpää löytyi lantiosta molemmin puolin imusolmukkeista.

Sinä olet tosi nuori, ja kestät hoidot varmasti paljon paremmin kuin vanhemmat ja jo muuten sairaat kestävät.

Kirjoittele kuulumisiasi, ja toivotaan tosiaan, että joku tällä vuosituhannella sairastunut vastaisi...

t. Ellinoora
ellinoora | 17.2.2009 klo 15:32:47