Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihan kohta rannalla
Onnea Annelle ja muillekin viimeisen syton saaneille.Minä sain viimeisen CEFin eilen. Minulle kävi niin, että kerta kerralta oireet pahenivat ja pahoinvointilääkkeet lisääntyivät, mutta nyt 2 viimeistä kertaa on tuntunut siltä, että jälkilääkitys on ollut kohdallaan, olen osannut ottaa lääkkeet tarpeeksi aikaisin ja sopinana annoksena. Vointi siis siedettävä.
Suun limakalvo-oireista sen verran, että CEF :in lääkkeistä 2 syö elimistöstä pyridoksiini nimistä B-vitamiinia, joka vaikuttaa mm suun limakalvoihin. Se on vesiliukoinen vitamiini, eli liika poistuu pissan mukana.Lisäksi jos suu on kovin kuiva, ei tee mieli esimerkiksi ruisleipää joka on hyvä luontainen lähde. Joten apteekkiin noutamaan, saa ilman reseptiä.B-vitamiineja on 13 erilaista, joten tarkista purkin kyljestä että siinä yhdistelmävalmisteessa on pyridoksiinia.
Minulta aukesi koko suu ensimmäisen hoidon jälkeen, eikä se ollut edes kunnossa toisen hoidon alettua, mutta silloin keksin B-vitamiinilääkityksen, nautin lisäksi rasvahappovalmistetta kerran päivässä. 4 päivän kuluttua suu alkoi parantumaan, ja sen jälkeen ei ole ollut suuongelmia kuin yhden kerran, jolloin neutofiilien laskettua onnistuin saamaan poskiontelontulehduksen ja keuhkoputken tulehduksen, ja niihin antibioottikuurin, suuhun iski tietenkin hiivasieni antibiootin takia.
- Ihan kohta rannallaanne_r_
- Re: Ihan kohta rannallaKarhutar
- Re: Ihan kohta rannallaKisuliini
- Re: Ihan kohta rannallaKarhutar
- Re: Ihan kohta rannallaliikkeelle
- Re: Ihan kohta rannallapeevikki
- Re: Ihan kohta rannallapeevikki
- Re: Ihan kohta rannallatanssityttö