Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ihan kohta rannalla

Moi Karhutar,
kiitos tiedoista, eli mulle ei sitten ainakaan tällä ekalla kerralla sitä pahoinvointia visiin tule, kun ei ole edes nyppäissyt mahasta. Voi hitsi jos tuo suuvärkki kuitenkin taas kipenee! Mulle sytohoitaja sanoi eilen, että suu alkaa tuntumaan heti hoitoiltana jos on tuntuakseen. No saa nähdä vasta yksi päivä mennyt eli ylihuomenna varmaan alkaa oirehtia jos alkaa. Toivon ettei, mieluummin oksentaisin silloin tällöin kuin kärsisin suun kipeytymisestä joka aiheuttaa makumuutoksia ja tuntuu tosi inhalta muutenkin. Olen imeskellyt jäitä ja happamia karpaloita ja kokeillut imeskelytabletteja, sekä suuhuuhteita, mikään ei oo mulle auttanu. Täytyy vaan kärsiä sitten jospa se ei kestäis montaa päivää, että vois nauttia jouluruuista,jotka maistuis ihan siltä miltä kuuluukin.
Meilläkin on ollut hieno aurinkoinen päivä tänään mutta kaikki lumet ovat sulaneet pois.
joulun odotusta kaikille tasapuolisesti!
Kisuliini
Kisuliini | 12.12.2007 klo 16:04:18