Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: VAstasairastunut

Täysin yllätyksenä se taitaa tulla aina kaikille ja lähes aina ns. väärään aikaan. Olet varmasti lukenut tätä palstaa ja huomannut, että kaikesta selviää ja kaikki menee omaa rataansa. Nyt unohdat kesäsijaistukset ja keskityt asia kerrallaan omaan parantumiseesi. Tästä kyllä selviää ja kesäsijaistuksia tulee jatkossakin töissä. Itse olen sairastunut keväällä 2010, joten siitä on jo aikaa ja voin sanoa kokemuksesta, että alkushokki on kamala ja tuntuu, ettei siitä selviä millään, mutta ajan kanssa kaikki näyttää vaan valoisemmalta. Jos sinulla on aikaa niin sinun kannattaisi katsoa onko syöpäyhdistyksellä tai Rintasyöpäyhdistyksellä jotain vertaistuki tai vasta sairastuneiden tietopaketti tilaisuuksia vielä tässä keväällä. Itse kävin aikanaan noissa ja oli hyvä nähdä muitenkin jotka ovat juuri sairastuneet ja myöhemmin oli myös kiva nähdä niitä, jotka ovat jo kaiken läpikäyneet ja selvinneet kaikesta. Iloisia ihmisiä joista ei päällepäin näkynyt mitään rintasyöpää. Tsemppiä ja voimia, ota asia kerrallaan.
kesätuulahdus | 17.5.2013 klo 15:57:22