Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jättipotti elämän arpajaisissa
Heippa,Minulla (40 v) poistettiin vuoden alusta koko rinta ja kainano tyhjennettiin kokonaan ilman vartiasolututkimusta. Tämä johtui siitä, että minulla oli kaksi pientä kasvainta. Kasvaimet eivät olleet päässeet leviämään ja nämä todettiin olevan duktaalisia. Itse en ole jälkeenpäin harmitellut, kun koko rinta poistettiin ja kaina tyhjennettiin. Minulle tämä oli kuitenkin henkisesti parempi ratkaisu. En jää miettimään ja pelkäämään sen rinnan kohdalta tulevaa. On todella ymmärrettävää, että mietit käden toimintaa, mutta olen itse huomannut, että mitä enemmän jaksaa jumpata kättä, sen paremmin käsi toimii, eikä turpoa. Anna itsellesi aikaa levätä ja ole tällä hetkellä itsekäs ja unohda hetkeksi työasiat. Ymmärrän kokemuksesta, että se on vaikeaa, mutta itse huomasin töihin palatessani, että olin TODELLA väsynyt. Voimia sinulle tuleville kuukausille ja anna itsesi olla myös välillä heikko.
- Re: Jättipotti elämän arpajaisissaMarru
- Re: Jättipotti elämän arpajaisissasarimarjatta