Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jättipotti elämän arpajaisissa
Huomenta!Itselläni oli myös 2 erillistä kasvainta,duktaalinen karsinooma ja tehtiin suoraan radikaalirinnanpoisto ja kainalotyhjennys ilman imusolmuketutkimuksia.Onneksi kirurgi teki sen päätöksen,mikä oli oikea ,ettei alkuhuuruissa itse olisi päätynyt muuhun! Yhdestä imusolmukkeesta löytyikin sitten syöpää.Kyllä rintasyövän hoito on Suomessa niin asiantuntevaa ,että voi hyvin luottaa lääkärin ehdotukseen hoidosta!Ei kenellekään ilman selviä perusteita suositella esim.kainalotyhjennystä.
Käden jumppa kyllä helpottaa oireilua leikatulla puolella.Tosin minulle sanottiin, ettei koskaan voi tietää alkaako käsi turvota myöhemmin vai ei.Turvotus voi kuulemma tulla heti tai vaikka 10v kuluttuakin vasta.
Olen itse huomannut,että tämä netissä roikkuminen ja kirjoittaminen ei kyllä tee hyvää leikatulle kädelle.Välillä repii hartiasta ja lapaluuseudustakin ,jos ei välillä jumppaa.
Voimia sinulle Chiara toisen syöpäsi kanssa taistellessa!
Täällä me porukalla nujerretaan niitä pirulaisia soluja!
Aurinkoista päivää!
- Re: Jättipotti elämän arpajaisissatautinen
- Re: Jättipotti elämän arpajaisissasarimarjatta