Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä!

Hei syöppis ja kaikki muut!
en ole aikoihin kirjoitellut tänne mitään mutta silloin tällöin olen käynyt lukemassa viestejä. Minäkin sairastin kohdunkaulasyövän, muotoa Adenokarsinoma, se löytyi kesällä 2007, hoidot alkoivat syksyllä. Minuakaan ei voitu leikata mutta sain sisäistä sädehoitoa 3 kertaa ja ulkoista 25 kertaa, lisäksi sytostaatit. Töihin palasin huhtikuussa 2008. Nyt olen käynyt kolmessa kontrollissa, joista kahden jälkeen olen ollut tosi onnellinen. Mutta tässä viimeisessä ikäväkseni löysivät laajentuneita imusolmukkeita ja nestettä kohdusta. Tarkemmin en vielä tiedä, kun magneettikuvauksen vastaus ei ennättänyt tulla siihen mennessä kun olin lääkärillä, mutta kun seuraavana päivänä soitin kysyäkseni tietoja, hoitaja kertoi lääkärin tehneen päätöksen, että hoidot aloitetaan uudestaan. Tulen kuulemma saamaan 4 - 6 kertaa sytostaatteja. No - ensi maanantaina olen viisaampi, kun menen saamaan tämän hoitojakson ensimmäisen sytostaatin ja tapaan lääkärini ja saan vastaukset (toivottavasti) kaikkiin mielessä pyöriviin kysymyksiin.
dolina | 19.3.2009 klo 15:37:57