Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulan syöpä!
Tervehdys Kesä06!Näin se on, että minun syöpäni oli estrogeenialtis, joten siksi sitä ei voi käyttää mutta keltarauhashormooni kyllä sopisi ja minä kokeilinkin sitä mutta tuloksetta, joten lopetin.
Minulla poistettiin myös munasarjat, kun olin jo sen ikäinen, eli silloin 51v.
Olen kuullut, että siitä munasarjojen nostoista ei ole paljoa hyötyä, kyllä se sädetyskin ja sytöstaattihoito niitä surkastuttaa, ainakin minua hoitanut lääkäri sen niin totesi.
Oletko sinä mistäpäin, itse olen Nokialta ja hoidoissa Tampereella. Minua hoitava gyne on sen niminen kuin Johanna Mäenpää. Hän otti minut potilaakseen, kun aikaisempi gyne monen vuoden takaa ei tutkinut kunnolla, vaikka oireet oli niin selvät.
Minä kyselin niistä tatuoinneista kosmetologilta, kun kuulin että nekin poistavat tatuointeja. Itse olen myös sen alan ammattilainen mutta ei minuta ole kukaan koskaan kysellyt tai tarjonnut konetta/laitetta niiden poistoon. Kirurgipalvelussa ne ainakin niitä poistavat mutta hinta on sen mukanen, kun joutuu maksamaan aina myös leikkuusalinhinnan.
Pitäs ehdottaa, että eikö se voisi tapahtua halvemmissa tiloissa.
Olis kiva kuulla, että mitä kokeita sinulle aina kontrollikäyneillä tehdään..
- kohdunkaulan syöpä!syöppis
- Re: kohdunkaulan syöpä!kesä06
- Re: kohdunkaulan syöpä!syöppis
- Re: kohdunkaulan syöpä!mummo46
- Re: kohdunkaulan syöpä!mummo46
- Re: kohdunkaulan syöpä!maarit2