Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä!

Kiitos syöppis, kesä06 ja Madonna! Todellakin tuosta koepalasta tuli sama vastaus: Ei elävää syöpäsolukkoa ja papakin oli normaali.
Nyt jo itsekkin uskon parantumiseen ja olen sellaisella tohinalla jatkanut arkea ,etten koko syöpää välillä edes ajattele. Seuraavalla kontrollikäynnillä kesäkuussa keskustellaan leikkauksen mahdollisuudesta.

Olen pahoillani Madonna syöpäsi uusiutumisesta. Haluaisin tietää mikä stage ja gradus sulla aikaisemmin oli?
Lääkärini kertoi, että tällä syövällä on tapana uusiutua 2-3v. päästä. Itse en sitä murehdi. Se mikä on tullaakseen tulee. Ja kahteen kertaan ei samaa asiaa kannata murehtia. Joitakin muutoksia olen kyllä elämäntapoihini tehnyt. Olen alkanut syömään E-EPAA, ja luonnon antidoksidantteja ja vähentänyt alkoholinkäyttöä. Jos ei niistä mitään hyötyä ole, niin ei varmasti haittaakaan.
Aurinkoista kevättä kaikille!
T. Maarit2

maarit2 | 26.3.2009 klo 19:11:47