Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Hei tarhakylmänkukka!

Hyvin samanlainen sun tarina on kuin minun, ainakin näin alkutaipaleellasi. Minullakin oli gradus 3, vartijassa syöpää ja kaikki imusolmukkeet poistettiin. 3 cef, 3 taxo - tosin sain tai olisi pitänyt tutkimuspotilaana syödä koko ajan tabletteina Xelodaakin.
Olin sairaalassa kolme kertaa, kuumetta ja karmea ripuli ekalla kerralla ja samoin tipassa muutaman päivän. Samoin toisella sairaalakäynnillä.
Olen vähän ihmetellyt miksen saanut Neulastaa. En edes tiennyt netittömänä sellaisesta.

Kolmannella sairaalakerralla ei ollut enää tulehdusarvot korkeat, suuni vain oli ihan rikki ja ilmeisesti olin aliravittukin. Söin todella vähän muutaman viikon ajan. Uskomatonta, kun nyt muistelee; paahtoleipäviipalekin meni vain puoliksi. En vaan pystynyt ja kaikki maistui vielä oudolta tai ei miltään.Kiloja lähti, mutta takaisin ne tuli=(.

Tämä oli siis jo vuonna 2004, syöpä on pysynyt poissa vaikkei elämä muuten olekaan ollut ihanaa. Nämä antiestrogeenit ovat pitäneet siitä huolen, tai siis niiden sivuvaikutukset. Nyt kokeilen tuota epilepsialääkettä Lyricaa, toivon siitä apua. Ainakin se vaikuttaa mielialaan; olin eilen suorastaan hilpeällä päällä. Ehkä se tasaantuu, aloitin vasta eilen ja pienellä annoksella. Tämä oli vähän OT, kerron kokemuksistani tuossa hikoilu-ketjussa lisää kunhan pari viikkoa olen syönyt näitä.

Tsemppiä ja voimia sinulle, minäkin huomasin kaipaavani kerrankin tukea kotona, yksin kun asun. Välillä iltaisin se pelko lamaannutti.
Hoidot on nopeasti ohi, muutama kuukausi elämästä.
kukkamaaria | 16.4.2010 klo 10:36:04