Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Loop-hoidon tuloksista!

Heippa

Kokemusta aivan vastaavasta ei ole mutta minun ymmärtääkseni muutosalueiden ympärillä on oltava tietty määrä tervettä kudosta ennen kuin voidaan sanoa että kaikki on saatu pois. Minulla tuli vain mieleen että tuo voisi tarkoittaa että kaikki on saatu pois mutta tervettä solukkoa on liian vähän että voitaisiin lausuntoon kirjoittaa kaiken olevan pois.

Kontrolli sinulla sentään on pian ja sittenhän se varmistuu onko muutosalueita jäänyt vai ei. Ja ainahan voit soittaa lääkärille tai sairaanhoitajalle joka voi kertoa mitä tuolla kommentilla yleensä tarkoitetaan. Se voisi rauhoittaa mieltäkin.

Minä odottelen vieläkin omia tuloksia loopista. Huomenna on kulunut jo kolme viikkoa toimenpiteestä joten luulisi tulosten jo tulevan. Tällä kertaa jälkivuotokin on ollut jotain aivan järkyttävää. Joudun vieläkin pitämään pientä sidettä kun vuotaa sellaista kudosnesteen ja veren sekoitusta. Ensimmäisen viikon vuoti yhtä paljon kun kuukautisvuoto. Lääkäri sanoikin että vuotoa tulee paljon koska poisto tehtiin niin syvälle mutta en nyt ollut varautunut tälläiseen.

Miisa
Miisa | 10.6.2008 klo 12:09:01