Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Loop-hoidon tuloksista!

Voi itku tätä koko kohdunkaulaa ja solumuutoksia:(

Kun sain silloin papasta sen HSIL luokka 4. Olin peloissani ja itkin. Selvisin kuitenkin jotenkin pelon keskeltä, kävin siellä kolposkopiassa ja nyt jo ehdin vähän rauhoittuakin tässä..että menen sitten vaan sinne LOOP hoitoon ja sillä selvä.

Voi vitsi sentään tämä ole niin yksinkertaista. Näköjää tajuton proserssi koko juttu. Voi itku kun surettaa. Itse odottelen vasta tuloksia siitä kolposkopiasta..siihen en enää mene, koska en ole eläessäni kokenut mitään yhtä inhottavaa.

En ymmärrä, luulin sen olevan kivuton juttu... Itse olen läpi käynyt kipeitä asioita..kuten kyynerluun ja värttinäluun poikki katkeamisen, pahan migreenin, kaksi kipeää jalkaleikkausta..lääkäri on sanonut, että omaan korkean kipukynnyksen. Niin mitä ihmettä siellä kolposkopiassa tapahtui oikein? Se sattui niin hirveästi, että meinasin pyörtyä. Sen koepalan oton kesti, mutta se kohdunkaulan tähystys ja sieltä koepalojen otto oli ihan järkyttävää :( Se sattui niin järkyttävän paljon. Pelkään nyt sen takia sitten koko naistentautien polia ja sitä, että joudun uudestaan siihen, koska en todellakaan enää mene..en ellei ne puuduta ja en kehtaa edes alkaa siellä inisemään, että en enää kestä sitä:( Mutta kun en vaan kestä niin en kestä.

Nuru pieni.. Voimia sinulla ja toivottavasti asiat selviävät nyt nopeasti ja kaikki järjestyy parhainpäin. Olen pahoillani, että sinäkin joudut tällaista inhottavaa läpi käymään...

Itselläni on ainakin hermot jo mennyt:(
connie | 10.6.2008 klo 15:20:50