Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Punajäkäläihottumasta/rintasyöpä

Punajäkälästä: Mun rintasyöpä leikattiin viime syksynä. Olen 45, mutta punajäkälää minulla oli käsissä ja nilkassa jo -99 vuonna. Silloin elin aika stressaavaa aikaa ja punajälälä ilmestyi osittain muuten rikkimeinneille ihoalueille. Nilkka oli pahin ja sitä teki mieli raapia kokoajan. Ihotautilääkäri sen sillon diagnosoi ja kun sain kortisoni voidetta, ihottuma hävisi yllättävän nopeasti ihan muutamissa viikoissa. Siinä parantumisessa omasta mielestä varmaan auttoi oman elämän rauhoittuminenkin, eli laskin taas kaiken stressin piikkiin. Ihotaudeista muuta. Ekan kerran mulla esiintyi savipuolta opiskeluaikoina ja se silloin tällöin puhkeaa esiin. Ja viime syksynä kun sain tiedon syövästä, mulla oli taas reilusti savipuolta. Savipuoli on ilmeisesti kuitenkin aika harmiton. Kuuluu kuulemma ihmisen normaali flooraan. Toisilla vaan puhkeaa esiiin. ;-)
t. Wenla
Wenla | 10.4.2008 klo 13:26:19