Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kerroin tyttärelle

Minulla on myös yksi aikuinen poika, ja olemme olleet kahden hengen perhe siitä asti kun poika oli 1,5-vuotias. Meillä on ollut huonojakin aikoja pojan murkkuiän aikana ja jälkeen, mutta sairauteni kyllä lähensi meitä uudelleen. Saattaa poikakin soittaa minullepäin...=)

Hän on asunut jo vuosia Helsingissä ja opiskelee siellä. Soitin hänelle ennen kun joiduin sairaalaan. Meillä kun oli silloin vielä kissa, jota hänen piti tulla hoitamaan. Kyllä se on äidille kova paikka, kun 23-vuotiaan pojan silmät kostuvat. Hän sanoi, että hänelle ei ole olemassa muuta mahdollisuutta kuin että selviän. Kissanhoitajana ollessaan oli lueskellut Annaa, oli naistenpäivä ja lehdessä oli kaikkea höpönhöpöä miten naiset hemmottelee itseään naistenpäivänä. Hän kertoi miettineensä minua, kuinka minä olen hemmottelujen sijaan syöpäleikkauksessa.

Kielsin poikaa myös surffaamasta netissä syöpäjutuissa. Annoin sen sijaan numeron, johon omaiset voivat soittaa ja saada tietoa juuri omasta läheisestään. Meilahteen olisi voinut mennä keskustelemaankin. Mutta ilmeisesti hänelle riitti kun hänen vaaimuksensa mukaan kerroin rehellisesti missä mennään.
kukkamaaria | 6.9.2008 klo 16:41:28