Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Paniikkikohtaukset
Minulla on viime viikkojen aikana ollut pari kohtausta, jotka itse luokittelisin paniikkikohtauksiksi. Ne ovat tulleet öisin ja käsittäneet suurta fyysistä jännitystä. Pallean seutu tuntuu ihan kireältä ja koko fyysinen tila on jännittynyt, enkä saa unta millään. Ja unettomuus vain lisää stressiä entisestään. Lisäksi kohtaukseen kuuluu valtava henkinen ahdistus. Siinä kohtauksen kourissa maatessani elämä näyttää hirveän synkältä eikä minkäänlainen järkipuhe tunnu auttavan. Nukahdan siihen sitten lopulta ja aamulla kun herään, kohtaus on ohi ja elämä näyttää taas valoisiakin puoliansa... mutta kyllä nuo kohtaukset pelottavat aina jälkikäteen.Voisiko tämä liittyä Tamofeniin? Kohtaukset ovat alkaneet vasta nyt alettuani Tamofenin käytön noin 2,5 kuukautta sitten. Toisaalta tietenkin koko elämäntilanteeni on syövän takia ollut viime kuukausien aikana erittäin stressaava. Jos se stressi näin purkautuu ulos nyt kun hoidot ovat juuri loppuneet ja minulla on taas aikaa miettiä muutakin kuin vain seuraavan päivän hoitoon lähtöä?
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
- PaniikkikohtauksetJanna61
- Re: PaniikkikohtauksetKristaemilia
- Re: PaniikkikohtauksetAnskuli
- Re: PaniikkikohtauksetJanna61
- Re: Paniikkikohtauksetcarpe diem!
- Re: PaniikkikohtauksetJanna61