Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ei sittenkään vielä rantaan..

Heippati hei!

kevätmieli tuolla jossain vaiheessa kirjoitti, että aikaisemmin ajatteli, että repeää varmaan riemusta, kun viimeinen hoito on annettu, mutta toisin kävi. Mulla ihan sama juttu. Olen tosi itkuinen ja väsynyt. En tekisi mitään muuta kuin nukkuisi vaan, vaikka takana on monta hyvin nukuttua yötä.
Tänään kävin Bondronaatissa ja nukuin melkein koko ajan , just jaksoin jotain hoitajille sanoa..Tietysti nyt puuttuu ne kortisonit, jotka ovat laittaneet turbon päälle kahden viikon välein=/

Olen jättänyt unilääkkeen pois pari päivää sitten, kun ajattelin sen tekevän pitkään käytettynä päänsärkyä. Sen pois jättö saattaa myös masentaa aluksi, muistaakseni luin jostain niin.

Huomenna aloitan hormonihoidon..mitäs sitten tapahtuu, jännityksellä odotan. Saattaa aiheuttaa mummotaudin lisäksi tokkuraisuutta ja heikentaa reaktiokykyä..jess. Kuinkahan hitaaksi käyn..
No nyt valitukset menemään ja kahvin keittoon!

Halaukset

Julia
julia | 13.9.2007 klo 14:45:00