Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ei sittenkään vielä rantaan..

Heippa taas!
Tuosta rantaan pääsystä kirjoittelen ajatuksiani. Jotenkin koen, että olen minäkin vielä osittain rantavesissä räpiköimässä niin kuin Tella osuvasti kirjoitti Kevätmielelle. Joten me voimme toisiamme kannatella siinä matalikossa ja odotella lopullista rantaanpääsyä. Nimittäin itselläni myös on vielä luusto- ja TT-kuvaukset lokakuun alussa edessä, joten niitä vielä jännittelen. Minulla myös samantapaisia kipuja selässä kuin Kevätmieli kuvaili. Kuitenkaan ne kivut eivät ole jokahetkisiä eivätkä ainakaan mitään kovia. Minuthan kuvataan rutiinisti sen takia, kun minulla oli niitä metareita niin paljon kainaloon jo eksynyt eikä näiden kipujen takia.

Uskon vahvasti, ettei Kevätmielellä ole mitään löydöksiä. Ymmärrän toki pelon. Kukapa meistä ei pelkäisi noita tuloksia kun kuitenkin ollaan tekemisissä vakavan sairauden kanssa. Jos pystyy noin paljon liikkumaan luulisi, että kaikki on kunnossa.

Sinulla Kevätmieli kuitenkin asia selviää pian. Itselläni vasta kuukauden kuluttua. Tässä on vielä edessä 10 päivän kuntoutuskurssi Meri-Karinassa, jonne lähdemme maanantaina. Yritän nauttia tästä "terveen" roolistani ainakin sen kuukauden. Suren sitten, jos on jotain surtavaa.

Iloista viikonloppua kaikille.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 15.9.2007 klo 15:52:09