Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ei sittenkään vielä rantaan..

Hei Kevätmieli! Onnea hoitojen loppumisesta. Itselläni siitä on jo peräti kolme viikkoa.

Ajattelin kysäistä noista selkävaivoista. Itselläni kun on myöskin tuolla alaselän tienoilla sellaista jännää väsymyskipua. Sitä ei voi ihan kivuksikaan sanoa, mutta tuntuu aika usein. Kun olen tietyssä asennossa saan sen väsymyksen tunteen pois, mutta esim. kun nyt kirjoitan, se tuntuu.

Meillä vaihdettiin kyllä uusi sänky (jenkkisänky) joskus niihin aikoihin, kun nämä vaivat alkoivat. Voisikohan liittyä jotenkin siihenkin? Sänky on tosi hyvä, mutta kuitenkin erilainen kuin se vanha ja tuttu.

Menen lokakuun alkupuolella sekä luustokarttaan että TT-kuvaukseen, että kyllä se silloin viimeistään selviää. Minulle määrättiin nuo tutkimukset, kun olen korkean riskin potilas ja syöpä levinnyt laajasti kainaloon.

En ole koskaan käynyt luustokartassa, mutta kokovartalon TT-kuvaus minulle on tehty tammikuussa ja se ainakaan ollut mitenkään hankala. Tuloksethan niissä eniten jännittävät.

Voimia ja tsemppiä Sinulle ja meille kaikille.

Kehäkukka:)
Kehäkukka | 11.9.2007 klo 18:46:22