Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: milloin töihin?
Minä olin töissä sytojen välissäkin. Mulle se oli henkistä toipumista edistävää hommaa, olla mukana normaalikuvioissa. Olin aina syton jälkeen 3-4 pv kotona ja sitten taas palasin työpaikalle. Tosin oli sovittu, että saan jäädä kotiin mikä tahansa aamu, jos siltä tuntuu. Että todellakin olin "toipumassa" työpaikalla.Varsinaisest sairaslomalle jäin vasta sädehoitojen loppupuolella, kun nahka kuoriutui rintalastasta ja kainalosta niin, etten voinut pitää vaatteita päällä. Ihan nakupellenä en halunnut työmaalla sentään olla. ;-)
Kaikki on yksilöllistä - omalta kohdaltani luulen, että en olisi nyt näin hyvässä kunnossa (1½ v leikkauksesta)henkisesti, jos en olisi käynyt töissä. Käytin peruukkia kunnes hiukset olivat tarpeeksi pitkät ja tummensin kulmat kynällä.
Olen työssä konsulttiyrityksessä assistenttina. Jotkut asiakkaat tiesivät sairaudestani, toiset eivät. Hyvin sujui kaikin osin, luulisin ainakin.
Sairaslomaa olisin saanut marraskuusta (sytojen alku) kesäkuuhun (sädehoidon loppu) heti, mutten siis halunnut. Sädehoidot ajoittuivat touko-kesäkuulle, niin että kun haluamani sairasloma sädenhoitojen päätyttyä loppui juhannukseen, jäin suoraan kesälomalle. Syksyllä palasin töihin ilman peruukkia.
Mikäli sinusta tuntuu, ettet jaksa, juttele lääkärin kanssa. Mulla on semmoinen tuntu, että aika helposti saa lisää sairaslomaa, kun vaan pyytää. On tää sen verran rankka juttu kaikille.
- milloin töihin?piitu
- Re: milloin töihin?MariK
- Re: milloin töihin?Talvio
- Re: milloin töihin?Mirja
- Re: milloin töihin?piitu
- Re: milloin töihin?Hempukka
- Re: milloin töihin?piitu