Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: milloin töihin?
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia kuin MariK:llakin.Ainakin mun lekuri kirjotti aluks saikkaria kuukaus jälkeen viimisen syton mut sano heti etten välttämättä ole sillon vielä työkunnossa.Olen terveydenhoitoalalla ja työskentelen vanhusten kanssa joten työ on kaikin puolin aika rankkaa.Ite olin kyllä sitä mieltä et olisin ollu aikasemmin valmis meneen töihin koska kaipasin jo paluuta "normaaliin" arkeen.Mut onnex uskoin lekuria koska kun sytot loppu tuli henkinen väsähdys.Tällä hetkellä olen tablettisytoilla ja töihin menen 1.6.Viimiset tippasytot on ollu maaliskuun alussa.
Mun mielestä ei kannata hötkyillä liian aikasin töyhin vaan antaa itelleen aikaa vielä hoitojen jälkeenkin.On se kroppa vaan sen verran kovilla tässä ruljanssissa.
Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille ja kKaunista Sunnuntaita muillekin naisille!
Mirja
- milloin töihin?piitu
- Re: milloin töihin?MariK
- Re: milloin töihin?Talvio
- Re: milloin töihin?Mirja
- Re: milloin töihin?piitu
- Re: milloin töihin?Hempukka
- Re: milloin töihin?piitu