Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: äidilläni todettiin munasarjasyöpä, kysymyksiä paljon, please vastatkaa...

Hei!
tuleekohan vastaaukseni hieman myöhään.Olen pahoillani äitisi puolesta. Olen samaista syöpää sairastava, jolla todettiin kyseinen tauti lokakuussa 2006, ja sairaudestani ja hoidoista huolimatta voin hyvin Taivaan Isän ansiosta. Ymmärrän äitisi miksi ja juuri minä -kysymykset ja tunteet varsin hyvin. Toivoaan ei pidä menettää koskaan ja me ihmiset suhtaudumme aina eri tavoin järkyttäviin uutisiin. Itse en halunnut tiedon saatuani vastailla puhelimeen enkä viesteihin enkä halunnut tavata ketään muuta kuin mieheni, mutta pikkuhiljaa ajan kanssa halusin sitten jo puhua asiasta ja Raamattu tuli minulle hyvin tärkeäksi kirjaksi ja on sitä edelleen... Kaikki se voima jonka oon näinä kuukausina saanut tämän tuskan ja kivun aikana on tullut ylhäältä. Läheisten tuki on tärkeämpääkin tärkeää vaikka ei aiheesta juuri keskusteltaisikaan niin pelkkä läsnäolo riittää ja auttaa alussa. Itse en välillä jaksanut ajatelle mitään muuta kuin syöpä syöpä syöpä, mutta pikkuhiljaa pääsin yli siitä.Minä tarrauduin mieheeni, mutta pikkuhiljaa kun oloni ja mielialani parani ja pelko väistyi, kiitos siitäkin Taivaan Isälle pystyin olemaan itsekseni ja nyt todella on ollut aikaa ajatella mitkä asiat elämässä ovat tärkeitä. Hoitoja oon siis saanut jo 11 kertaa ja vielä ei loppua näy. Ala ja ylämäkiä on tullut hoitojen aikana, mutta niistäkin on selvitty. Elän lähestulkoon normaalia elämää.. Hoitoviikon kun saa ohi, niin on taas parempi. En enää lähes ajattele koko asiaa vaan luotan Isän Jumalan mahtavaan voimaan...
Toivon sydämestäni sinulle ja äidillesi ja koko perheelle voimia ja uskon, että kyllä pikkuhiljaa kaikki menee parempaan päin. Toivoa ei pidä menettää. -eerika-
eerika | 3.7.2007 klo 17:39:47