Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: äidilläni todettiin munasarjasyöpä, kysymyksiä paljon, please vastatkaa...

Hei!

Minàkin olen kàrsivà omainen.

àidiltàni leikattiin munanjohtimen syòpà marraskuussa ja sytot ovat menossa edelleen. Tieto tuli kuin isku pàin kasvoja, kaiken mukaan kasvaimen piti olla hyvàlaatuinen. Leikkaus onnistui hyvin, sillà kaikki paha saatiin pois. Silti 6 sytoa ei riittànyt, vaan niità tàytyy jatkaa. Sytoja on vaihdettu ja kunto on aivan alhaalla. On hirveàà nàhdà oma rakkaansa kàrsivàn, tai oikeastaan vielà pahempaa olla nàkemàttà, sillà vielà kuukauden asun ulkomailla. Hoidot ovat tosi rankkoja, mutta ne on vaan kestettàvà, ilmankaan ei voi olla. Tàmà on niin raapiva tauti kaikille meille, mutta olen saanut paljon lohtua tàltà palstalta, vàlillà olen tàydellisen epàtoivon vallassa, vàlillà menee paremmin. Sinulle, joka olet omainen, yritàn parhaani mukaan tukea. Sinà, joka olet samasta selvinnyt kysyisin, kauanko sytot kestivàt, oliko vàlillà taukoa jne?

Rukoilen voimia pàivittàin itselleni, àidilleni ja teille kaikille sairastaville ja omaisille.

Tàstà selvitààn, IHAN VARMASTI!
tesoro | 8.7.2007 klo 22:29:17