Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusinta!
Hei MakiNyt kun tietää lopputuloksen, niin voi sanoa, että jokainen hoito oli vaivansa arvoinen, mutta tietenkin yhtä ja toista tapahtui varsinkin Taxotere-hoitojen aikana. Silloin tuli selväksi, että töihin ei ainakaan minulla ollut asiaa. CEF oli minulle jo helpompi etappi, ja ainoastaan viimeisen tiputuksen jälkeen oksensin yhden kerran, ja senkin vain myötätunnosta, kun kuopus (tuolloin vain 4-vuotias) meni pistämään kolikon suuhunsa, johon minä menin sanomaan "Yök sylje pois..." tunnetuin seurauksin. Oli kuvotus niin pinnassa :P
Hiusten lähtöön - niin kuin muihinkin sivuoireisiin - jokainen suhtautuu omalla tavallaan, mutta minulle oli kesäaikaan luontevaa käyttää virkattuja kalottipipoja, joita syntyi helposti yksi illassa ihan tv:n katselun lomassa. Paremminkin tunsin itseni epäluontevaksi peruukkipäisenä, joten käytinkin peruukkia vain ja ainoastaan sovinnaisuutta vaativissa edustustilanteissa.
Ruokahalussa tms. ei tapahtunut sanottavampaa muutosta, mutta lihaksia Taxoteren kanssa otettu kortisoni tuhosi tehokkaasti, ja hengityskin kulki työläästi. Minulla Taxotere-annokseen kuului myös Herceptin, mutta sinulle sitä ei ehkä tule - niinkuin ei välttämättä Taxotereäkään, jos imusolmukkeet osoittautuvat puhtaiksi.
Toivon Sinulle parhainta onnea näiden levinneisyystutkimusten kanssa.
Tsempaten,
- Uusinta!Maki
- Re: Uusinta!kukkamaaria
- Re: Uusinta!Maki
- Re: Uusinta!Karhutar
- Re: Uusinta!Kukkurukuu
- Re: Uusinta!Karhutar
- Re: Uusinta!thegirl
- Re: Uusinta!hymy12
- Re: Uusinta!hoit-su