Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusinta!
Hei Maki! Ikävää, että jouduit toiselle kierrokselle :(. Hoidot jokainen kokee tavallaan ja siihen vaikuttavat monet yksilölliset asiat ja käytettävät lääkeaineet. Yleisin cocktail lienee 3x Taxotere ja 3 x CEF. Tämä voi kuitenkin vaihdella, vaikkapa 6 x CEF tms. Itsellä vaihtui 2 taxoa Abraxane-nimiseen lääkkeeseen, mistä en saanut juurikaan mitään sivuoireita. Taxoista sain rajun ihoreaktion. Pahoinvointia ei tästä ekasta satsista tule niin yleisesti kuin CEFistä. Mielestäni hoidot on niin iso paketti, että kannustaisin menemään "yksi hoito kerrallaan"-asenteella. Esim. tältä palstalta löytyy hyviä keskusteluja/vinkkejä hoidoittain. On ehkä helpompaa kestää hoidot "pala kerrallaan" kuin yrittää mieltää koko pakettia kerralla. Itse olen sairauslomalla koko hoitoprosessin ajan, enkä ole katunut. Toisille sopii taas töiden teko hoitojen aikanakin. Positiivinen yllätys minulle on ollut se, että hoitojen aikana olo ehtii parantua välillä jopa ihan normaaliksikin. Toivotan Sinulle voimia! Varmasti saat täältä vertaistukea, niin olen saanut minäkin :)- Uusinta!Maki
- Re: Uusinta!kukkamaaria
- Re: Uusinta!Maki
- Re: Uusinta!Karhutar
- Re: Uusinta!Kukkurukuu
- Re: Uusinta!Karhutar
- Re: Uusinta!thegirl
- Re: Uusinta!hymy12
- Re: Uusinta!hoit-su
- Re: Uusinta!Meeri 1959
- Re: Uusinta!Meeri 1959