Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Yhdessä rintamassa
Hei kaikille!Ensinäkin kunnioitan Teitä kaikkia, jotka olette käyneet/käytte läpi rintasyöpää. Ihmettelen olisiko joku joka voisi kertoa kokemuksiaan minunkin tapaukseeni.
Yksi rintama tarkoittaa tapauksessani yhtä rintaa! Rinta poistettiin tässä viikko sitten. Tuloksena sain, että rinnassa oli useitakin kasvaimia mutta 2 saastunutta. Toinen oli 4 cm. Ja kainalosta (joka putsattiin) löytyi 2 saastunutta rauhasta. Muuten minun syöpäni oli hyvin "tunteikas". Sillä se lähetti aikoinaan rintaan kipuja (luulin että syöpäpatti on kivuton). Niin ja eikä se patti edes tuntunut kokeilemalla, joten jokainen jolla on jonkin laista kipua rinnassa on syytä kuvauttaa mammolla ja ultralla.
Kysymykseni on yksinkertainen. Mitä nyt mulle tapahtuu? Onko joku siellä joka voisi kertoa. Hävisikö syöpä poistossa vai tuleeko hoitoja? En ole vielä syöpälääkäriä tavannut ja varmaan selittää minulle asioita, mutta jos joku on sen kokenut niin olisin kiitollinen vastauksesta.
Mimi
- Yhdessä rintamassamimi57
- Re: Yhdessä rintamassaKarhutar
- Re: Yhdessä rintamassamimi57
- Re: Yhdessä rintamassaKukka69
- Re: Yhdessä rintamassaTintti-66