Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: eilinen shokki tieto

Hei,tiedän tunteen.Minä sain tiedon puhelimella viime jouluna 47 vuotiaana myöskin. Olin hakenut itse apua syyskuusta asti, mutta kaikki lääkärit suurin piirtein pilkkasi minua ja tarjosi psyykelääkkeitä syöpäpelkoon, kun olen niin hyvä kuntoinen ei voi olla syöpää.Ja sitten tieto että agressiivinen solutyyppi, levinnyt lantiossa niin ettei voida leikata.Lähtöisin joko kohdunkaulalta, kohdusta tai munasarjasta. Sytostaatteja menin aivan shokissa hakemaan heti joulun jälkeen ja siellä sain kuulla että ehkä 8 viikon päästä olen saattohoidossa. Minulla 3 teiniä, joista luopumisen tuska ahdistavana.Kaikista pahoista ennusteista huolimatta olen vielä hengissä ja nyt sädehoidot menossa.Henkisesti TODELLA rankkaa kun pitää opetella elämään päivän kerrallaan. Olen vieläkin ahdistunut tilanteesta ja peloissani. Näillä palstoilla olen huudellut muita agressiivisen syövän kanssa kamppailevia. Yksi lääkärikin sanoi että kyllä on mahdollista saada agressiivinenkin syöpä hallintaan, parantaa minua ei voi , mutta jatkoaikaa jos saisi.Sinulla parempi tilanne kun voidaan leikata, joten älä menetä toivoa.
riitta47 | 9.3.2011 klo 08:47:41