Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: eilinen shokki tieto
Hei Calla, kiitos lohduttavista sanoista. Kyllä jotain keskustelu apua on ollut, hyvin kirjavaa sellaista, mutta kyllä se paljolti on niin että itse pitää ottaa selvää. Nyt on raskas viikko meneillään kun keskiviikkona tt-kuvaus ja perjantaina selviää mitä se näyttää. On vain niin vaikea uskoa että olen kuoleman sairas kun jaksan edelleen lenkkeillä ym. Henkinen puoli vain on kovilla. En saa korvistani niitä kaikkia sanoja mitä minulle heti diagnoosin saatuani sanottiin. Kun ihmettelin hyvää kuntoani tässä tilanteessa minulle sanottiin että voin romahtaa minä hetkenä hyvänsä. On todella kovan työn takana että uskaltaa elää ns.normaalisti ettei pelkää koko ajan jotain romahtamista tai kohtausta. Elättelen ehkä utopista toivetta että joku ihme tapahtuisi, että edes jonkinlainen leikkaus voitaisiin tehdä, vaikka lääkäri sanoi että näissä kirkassolu karsinoomissa leikkaus ei ole autuaaksi tekevä asia. Hyvää kevättä t.Riitta- eilinen shokki tietorintasyöpä
- Re: eilinen shokki tietoKiroileva siili
- Re: eilinen shokki tietorintasyöpä
- Re: eilinen shokki tietoKiroileva siili
- Re: eilinen shokki tietoriitta47
- Re: eilinen shokki tietoriitta47