Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: eilinen shokki tieto

Moikka!
Ikävä todeta, että tervetuloa siskojen joukkoon. Itse sain oman diagnoosini 32-vuotiaana viime marraskuussa. Ja muistan tasan tarkkaan miltä se tuntui, shokkivaihe ja ne päivät odottaessa ja odottaessa.. Haukoin henkeä, suljin asian pois tietoisuudestani sillä olin puhelun saadessani pahaksi onneksi Saksassa työmatkalla. Mutta taival on nyt alussa ja pala kerrallaan kaikki selviää. Muista että rintasyöpää voidaan hoitaa! Rintasyöpäyhdistyksen sivut ovat todella hyvä jos haluat vertaistukea, siellä on keskustelufoorumi jota voi lueskella sekä voit myös etsiä oman vertaistukihenkilön yksityisesti jos haluat. Itse olen kokenut sen suureksi avuksi tällä taipaleella! Tosin aluksi kun sairaus on vasta hahmottumassa niin tietoa on hurjasti jäsentymättömänä ympärillä, joten muista että kaikki tieto ei tule koskemaan sinua. Sitten kun pääset leikkaukseen sekä saat enemmän tietoa juuri sinun tilanteestasi jäsennät jälleen tarvitsemaasi tietoa. Voimia paljon Sinulle, tiedän millaiset tuntemukset sinulla nyt on! Toivottavasti sinulla on läheisiä kenen kanssa voit asiaa jakaa sekä saada heiltä tukea. Kaikki tulee vielä järjestymään. Tsemppiä! :)
Kiroileva siili | 8.3.2011 klo 23:26:21