Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Riitta47, Katjusmaaret ja Anskuli - mitä teille kuuluu????
En ole oikein pystynyt käymään näillä sivuilla koska olen halunnut unohtaa koko syövän. Tuonne toisaalle jo kirjoitinkin, että olen joulun aikoihin löytänyt uuden patin leikatusta rinnasta ja odotan aikaa patin poistoon, tätä viestiä en silloin kirjoittaessani huomannutkaan. Uusi löydös ja pelko sai minut jälleen avaamaan nämä sivustot, pakko oli jotenkin saada purkaa tuntoja. Nämä sivut ja kohtalotoverit auttoivat silloin todella paljon, sai tukea ja vinkkejä ja toivottavasti myös itse pystyi antamaan tukea edes hippusen.Minulla on nyt kulunut aikaa leikkauksesta n. 2,5 v, rintaan on tehty rasvansiirtoja ja muutenkin korjailtu, viimeinen korjaus oli viime vuoden elokuussa. Rinta on nyt ulkoisesti hyvä ja sydämestäni toivon, ettei uusi patti olisi syöpää. Runsas vuosi sitten minulla todettiin Polymyalgia ja joudun käymään usein verikokeissa ja kontrolleissa sairaalassa. Yleisvointi ei ole kaksinen, mutta olen yrittänyt jaksaa käydä töissä, kotiin päästyä olen ihan "poikki", mutta näillä eväillä on mentävä.
- Re: vastaus Hymy12:lleOinas 50
- Re: Riitta47, Katjusmaaret ja Anskuli - mitä teille kuuluu????Anskuli