Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Riitta47, Katjusmaaret ja Anskuli - mitä teille kuuluu????
Hei Hymy,Xelodaa söin yhtensä n.10 kk ja samalla sain Avastin ( se estää uusien verisuonten kasvun) tiputuksena 3 viikon välein. Veriarvoihin ei xelodalla ollut mitään vaikutusta minulla eli ne olivat loistavat.
Minä sain sen käsi-jalka oireyhtymän mistä varoitellaan. Se paheni kokoajan hoidon jatkuessa ja hoito jouduttiinkin sen vuoksi lopettaa muutama kuukausi etuajassa. Kädet ja varsinkin jalat kuumottivat,punoittivat ja lopulta olivat TODELLA kipeät. Jalkoihin tuli vesikelloja ja niillä ei voinut enää lopussa kävellä. Pidin jaloissa villasukkia ja karva crockseja, suosittelen niitä! Suolakylvyt ja runsaat rasvaukset, yöksi sentin rasvakerros ja puuvillasukat ja käsineet päälle. Särkylääkkeet eivät lopuksi enää auttaneet.
Mutta minun reaktioni oli todella voimakas ja olen kuullut että moni sietää xelodaa hyvin. Se on hyvä lääke, joten harmi että se on nyt sitten minulta tulevaisuutta ajatellen pois suljettu vaihtoehto. Lääkärini sanoivat että sillä on saatu uskomattomia tuloksia ja minunkin tapauksessa oli ensisijaiset hoidot jo käytetty ja ylläpitohoidoksi xeloda ja sanottiin että on aivan minimaaliset mahdollisuudet että sillä enää saataisiin kaikki aktiivinen pois. Mutta toisin kävi, jo 4 kk käytön jälkeen kuvaus oli puhdas ja jopa se pieni kuoliossa oleva kasvain oli poistunut elimistöstäni eli mitään ei missään enää ollut!!!!! Se oli aika uskomatonta!!!
Toivotan taistelu tahtoa sinulle ja jos sivuvaikutuksia tulee, ajattele että kova tauti tarvitsee kovat lääkkeet! Minä olen toipunut jo niistä myrkyistä pikkuhiljaa, vaikka se tuntui epätoivoiselta, mutta kun sitkeästi jaksaa katsoa sinne tunnelin päässä pilkottavaan valopilkkuun...
Kesää kohti kaikki mennään!!!
- Re: vastaus Hymy12:lleOinas 50
- Re: Riitta47, Katjusmaaret ja Anskuli - mitä teille kuuluu????riitta47