Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kauanko menee......
viimeisestä sytosta, joka mulla cef, että vointi jotakuinkin normaali? Nyt kaks ceffiä takana, parin vk päästä viimeinen (!) ja väsyttää ihan armottomasti, mm. Entä onko teillä kasvaneet ne hiukset, jotka ovat vielä jäljellä, cef-hoitojen aikana? Vai tippuvatko kokonaan? Laadultaan nämä ainakin ovat hyvin surkeat :-), missä vaiheessa alkaa pukkaamaan uusia hiuksia, ja olisiko järkevää viimeisen syton jälkeen vetasta vielä klaniksi pää, ei jäisi näitä huonoja harvenia sitten sekaan?? Entäpä ripset ja kulmat? Olenhan muistanut jo mainita, että Nobel-palkinto emend-pahointivointilääkkeen keksijälle, se pelasti minut ceffissä!!!(+kortisonit tietty)Halit kaikille!
ps: juttelin onkologin kanssa tuosta Tamofenistä, ja se on kyllä loistava lääke tulevaisuuden kannalta! Pienentää riskiä uusiutumaan melkoisesti, ja koska on antiestrogeeni, ei niin paha, kuin jos kokonaan "hävitettäisiin" estrogeeni, jota me naiset kyllä myös tarvitsemme. Olen nyt jututtanut useita gynekologeja ja onkologeja, ja lopputulema hormonikierukan suhteen on se, että se kannattaa poistaa, koska jos horpos rintis, saa "ruokaa" myös keltarauhashormonista. Ja koska otamme tamofenia, ei limakalvo pääse paksuuntumaan, joten kohdunrunkosyövän riskikin pienenee (juuri sen takia olen kovasti miettinyt, että mitä teen tuon kierukan kanssa). Ja limakalvoille moni on suositellut ihan perinteistä K-Y Jellyä :-), ei pääse sitten tulemaan niitä tulehduksia niin helposti ja onhan se nyt muutenkin tietty mukavampi jos armaan kanssa hommailee, että... you know .-)
- kauanko menee......carpe diem!
- Re: kauanko menee......Rintasyöpävuosi
- Re: kauanko menee......carpe diem!
- Re: kauanko menee......taistelu-62
- Re: kauanko menee......Sarabi
- Re: kauanko menee......carpe diem!