Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kauanko menee......

hei.minä sain viimeisen CEFfin huhtikuun alussa.ja muistan että kun siitä 4;n viikon päästä alkoi sädehoito oli olo suht normaali.mulla pysyi harvenneet hiukset päässä leikkautin sen lyhyeksi niin ne muuttuivat ihan hyväkuntoisiksi,nyt työntää juuresta ja niskasta jo sentin sänkeä.ripset ja kulmakarvat säilyivät. silmät kyllä ovat erittäin kuivat vieläkin ja niitä kutittaa armottomasti.itsekin käytin emend lääkettä ja en oksentanut kertaakaan.viimeisen hoidon jälkeen kyllä kuvotti eniten noin viikon.minä saan vielä herceptiini-hoitoja 3;n viikon välein 10 kertaa ja syön FEMARIA sen viisi vuotta. on hikoilu puuskia silloin tällöin mutta olihan niitä ennen lääkettäkin.kunto nousee pikku hiljaa.itse tykkään käydä tanssimassa ja kuukausi sitten ei jaksanut tanssia kuin muutaman tanssin ja jenkkaa ei jaksanut hypätä. nyt viime viikolla kävin kahdesti tansseissa ja jaksaa tanssia jo sen 45min putkeen ja tauon jälkeen jatkuu.jenkkakin meni kuin ennen vanhaan.tiistaina taas vuorossa herceptiini.
taistelu-62 | 7.8.2011 klo 19:53:17