Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaista ja sädehoitoa odotellessa, sairaslomaa pohtien

Tuota HUSn aukioloaikaa en tiennytkään. Työni ei ole ihan ns 8-16, vaikka valtiolla olenkin ja työ on aika hektistä. Välillä pääsee lähtemään normaalin työajan puitteissa, mutta takuita ei ole. En esim varaa ikinä kampaajaa ym työpäiviksi, kun koskaan ei tiedä päivän kulusta etukäteen.

Mulla menee jo normaalin työpäivänkin puitteissa työmatkoineen aikaa minimissään vähän yli 10 tuntia. Jos vielä illalla kävis sädetyksessä viitenä päivänä viikossa, saattais olla aika rätti.

Mulle on kyllä ihan esimiestasolla sanottu, että "ota kaikki sairaslomat, mitkä vaan saat ja hoida itsesi terveeksi". Olen tehnyt kauan töitä ja välillä ehkä liiankin tunnollisesti enkä ole juuri ollut poissa töistä, joten jos saan "kinuttua" koko hoitoajan sairaslomaksi, taidan ottaa kaiken irti hyvällä omalla tunnolla.

No, nuo on nyt vaan omien ajatusten julkituomista kirjoitetussa muodossa ja tietysti etukäteistä pohtimista, kun leikkaustakaan ei ole vielä ollut eikä siitä parantumista. Ja toivon tietysti kovasti, että todella olen niin onnekas syöpäni kanssa kuin tämän hetkisten tietojen valossa olen eikä leikkaukseesa ilmene mitään uutta.

Mutta sinulle tosi paljon jaksuja ja nautinnollisia lomapäiviä!

piiku
piikup | 21.9.2012 klo 21:04:13