Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohtusyöpä ja sytostaattihoidot

Hei,

Ja voimia teille kaikille. Asia on tietysti hyvin henkilökohtainen ja ihmisten luonteet hyvin erilaisia. Mutta kyllä minusta puhuminen avoimesti asiasta varmasti olisi paras vaihtoehto myös tyttärellesi, mutta meitä on niin moneksi. Itse ajattelen, että jaettu ilo on myös moninkertaisempi niin eikö vaikeatkin asiat ole helpompi jakaa...
Sillä varmasti löytyy ystävistä, naapureista, työkavereista, harrastusystävistä sitä voimaa ja tukea, ja kuuntelevaa ihmistä, jota varmsti kaivataan. Itse olen tilanteessa, jossa anoppi sairastaa haimasyöpää, joka on lähettänyt etäpesäkkeitä mm. imusolmukkeisiin.
Lähipiirissä ollaan ja pyrin nyt kaikella mahdollisella tavalla tukemaan rakasta lähimmäistäni, ja olemme sopineet olevamme avoimia näissä asioissa. Vaikka huomaan kuinka vaikea hänelle on näistä asioista puhua,

Tsemppiä sinulle ja onneksi olkoon tyttärellesi, että hänellä on maailman paras isä !!
lumikuningatar | 13.1.2010 klo 22:39:50