Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidosta kokemuksia?
Heippa te kaikki kivat kamut!Joo, kyllä, koukussa ollaan täälläkin! Joka päivä on luettava teidän kuulumiset, mutta tuo vastaaminen aina tahtoo kestää. Toisaalta opin alussa, kun innoissani vastailin heti, että tilanteeni saattoikin muuttua radikaalisti. Siispä tulin varovaisemmaksi. No, mutta hei, lorvimisesta voi joskus olla hyötyäkin! Mulla pyöri ajatuksissa jo monta asiaa, kuten Ailuskan loman lyhyys, keittosuolakosteutus, Becur Repair lasten hoitovaahto ym. Nopeathan syö hitaat, eli joku ehti aina vastata ennen minua, ja taas sai rauhassa lorvia. Maaritin olotilahan meitä on varmaan surettanut, mutta ihanaa, että sulla on tuollainen positiivinen ote asioihin, kuten Ailuskallakin.(ja monella muulla) En tiedä, soitteleeko teiturin kitara:"Kitara soi, surua soi, niin hiljaa..", vai jotain riemukkaampaa säveltä :-)
Sädehoidosta kysellessäni olen ymmärtänyt, että se on täysin yksilöllistä, ja siksi vertailu toisten kanssa on vaikeata. Sädetyksen teho, kesto ja alueen koko määräytyvät kasvaimen koon, ärhäkkyyden ym. mukaan. Muistelen, että teiturin kasvain oli pieni, ja eikös sädehoitokertojakin ollut vähemmän kuin 25, kuten itselläni. Maaritilla muistaakseni tilanne oli erilainen, ja uskon, että hoito on sen vuoksi ollut niin rankka. Hienoa on ollut seurata kuinka sitkeä sissi hän on kaikesta huolimatta ollut! Lisäksihän tulee vielä monia oheistekijöitä, kuten ikä, muut sairaudet, yleiskunto jne.
Itseni on rehellisesti vastattava, että kyllä tulevaisuus?, jatkoissa pyöritään täälläkin, valitettavasti! Olin suorastaan närkästynyt, kun mieheni ehdotti kevääksi etelän matkaa; enhän minä voi auringossa olla ja hikeä pukkaa ihan riittävästi näilläkin lämmöillä! Toivottavasti mieleni vielä muuttuu, kun luen näitä teidän vauhdikkaita viestejänne!
Vaihteeksi vesisadeterveisin! merike
- Sädehoidosta kokemuksia? Maarit65
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? Tulevaisuus?
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? Maarit65
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? Ailuska
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? Karhutar
- Vanha kotikonstiMaarit65
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? teituri
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? merike
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? merike
- Re: Sädehoidosta kokemuksia? teituri