Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sädehoidosta kokemuksia?

On ihana lukea näitä viestejä!
Keskellä aamupäivää kotona olohuoneen sohvalla.

Viimeinen sädetys takana, itkien ja kontaten, kuvainnollisesti. Kuitenkin juhlatunnelmissa, laitoin ihan peruukin päähän tilaisuuden kunniaksi. Hoitajat eivät tunnistaneet. Luulivat, että olin väärä ihminen väärään aikaan väärässä paikassa. Mutta oli hauskaa. - Ja olin koko päivän hyvin liikuttunut kaikella tapaa.

Keittosuolaliuos auttaa minua ihan todella, puoli tuntia on hyvä aika. Vartti oli liian vähän. Hoitajat tiesivät kertoa, että kaikkia tämä ei auta, mutta minulla toimii.

Ja mitä vielä? Niin, kuumia aaltoja kyllä. Nyt kun ei vielä ole hiuksia, niin on helppo huomata miten päänahkakin hikoilee ihan pisaroina aallon tullen. Ja näin kotona ihan ok, en tiedä miten pärjään sitten töissä. Lähden peruukin kanssa liikenteeseen. Kun vielä löytäisi sen oikean (sen peruukin siis).

Mutta iloa on, valoa on, voimaakin kohta varmaan on.
Kuumetta taas ja vielä, mutta lääkärin mukaan se loppuu kun hoitojen rasitus poistuu.

Joko kohta saa toivoa omaa lempibiisiä soitettavaksi?

Kysyy Maarit

Maarit65 | 11.1.2011 klo 10:11:42