Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sädehoidosta kokemuksia?

Apuuva!!!
Mun ei tarvi kertoa kokemuksiani sädehoidosta, jokainen voi tehdä johtopäätöksensä edellisestä vastauksestani! Enhän kertonut aiheesta mitään ,vain asian vierestä. Yo-kirjoituksissa olisi tullut reput ja rankasti. Siis: mulla sädehoidot meni hienosti! En huomannut voinnissani mitään erityistä, ehkä hiukan väsyneempi olin. Vanhana atoopikkona olin varma, että iho on rikki välittömästi, mutta ei ollut. Vasta muutama päivä hoidon loppumisesta kainalossa olevan arven kohdalle tuli pieniä palorakkulan näköisiä muutoksia, jotka vähitellen kesivät pois. Nyt on runsas viikko kulunut ja uusi iho kesineellä alueella. Onneksi hoitajat sanoivat, että pari viikkoa kannattaa edelleen lotrata Bepanthenia reippaasti, koska hoidon vaikutus jatkuu vielä. Nyt iho edelleen ruskean punainen, muuten kunnossa! merike
merike | 9.1.2011 klo 16:30:40