Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: gradus III rintasyöpä
Hei Olive .42.Kysyisinkin sinulta ,että oletko harkinnut tarkkaan sitä perinnöllisyys tutkimusta ? Ensinäkin se eiole aivan päivän selvä asia ,että niihin tutkimuksiin "pääsee ".Minulla on jonkin verran tietoa kyseisestä asiasta .Itse olen sairastunut rintasyöpään v.88 ,siis 19,vuotta sitten .Sisareni sairastui kymmenenvuotta
sen jälkeen ,siis v.98 .Ja nyt uudestaan joulun aikana leikattiin jo toinenkin rinta häneltä pois ....Meillä molemmillakin on kaksi tytärtä .Minulla on sellainen käsitys ,että paksunsuolen syövät ja yleensäkin mahasyövät ovat niitä joita tutkitaan perinnöllisyyden vuoksi .Ei minulle eikä sisarellenikaan ole ehdotettu geenitutkimuksia .Olen sitä mieltä ,että jokaisen täytyy itse pitää huoli ,että käy tutkimuksissa määrätyin väliajoin Ja tutkia omia rintojaan .Aurinkoista kevään odotusta kaikille .
- gradus III rintasyöpäkevätmieli
- Re: gradus III rintasyöpäOlive42
- Re: gradus III rintasyöpäkevätmieli
- Re: gradus III rintasy�p�kevätmieli
- Re: gradus III rintasy�p�Hempukka
- Re: gradus III rintasy�p�lokakuu
- Re: gradus III rintasy�p�Olive42
- Re: gradus III rintasy�p�Olive42
- Re: gradus III rintasyöpätiina:)
- Re: gradus III rintasyöpäOlive42